Skip to main content

Magelli 250 Review | Malaysia




ENGINE:  Engine Type Single-CylinderCylinders 1Engine Stroke 4-StrokeHorsepower (bhp/kW) 27 / 20.1Cooling LiquidValves 2Valves Per Cylinder 2Valve Configuration SOHCBore (mm/in) 77 / 3.03Stroke (mm/in) 53.6 / 2.11Displacement (cc/ci) 249 / 15.2Compression Ratio 11.5:1Starter ElectricFuel Requirements RegularFuel Type GasFuel Injector NoCarburetor YesNumber Of Carburetors 1Carburetor Size (mm) 34Carburetion Type CarburetorTRANSMISSION:  Transmission Type ManualNumber Of Speeds 6Primary Drive (Rear Wheel) ChainReverse NoWHEELS & TIRES:  Wheels Composition AluminumTube / Tubeless TubelessChromed NoFront Tire Width 100Front Tire Aspect Ratio 70Front Wheel Diameter 17Rear Tire Width 130Rear Tire Aspect Ratio 70Rear Wheel Diameter 17Front Tire (Full Spec) 100/70 R17Rear Tire (Full Spec) 130/70 R17
BRAKES:  Front Brake Type Hydraulic DiscRear Brake Type Hydraulic DiscSUSPENSION:  Front Suspension Type Telescopic ForkFront Adjustable Fork Pre-Load NoFront Adjustable Rebound Damping NoFront Central Suspension Strut NoSteering Damper NoRear Suspension Type Twin Sided Swing ArmRear Adjustable Rebound Damping NoNumber Rear Shock Absorbers 1Rear Suspension Material AluminumAir Adjustable NoSTEERING:  Steering Control HandlebarTECHNICAL SPECIFICATIONS:  Length (ft) 6.52Width (in/mm) 30.7 / 779.8Height (in/mm) 41.7 / 1059.2Wheelbase (in/mm) 53.1 / 1348.7Ground Clearance (in/mm) 6 / 152.4Length (ft/ft) 6Length (ft/in) 6Dry Weight (lbs/kg) 248 / 112.5Fuel Capacity (gal/l) 3 / 11.4Engine Displacement to Weight (cc) 1SEATS:  Seat Type Two-PieceAdjustable NoSeat Material VinylSeat Location Driver and PassengerFolding NoSeat Height (in/mm) 31.5 / 800.1Number Of Seats 2Grab Rail or Strap StandardEXTERIOR:  Frame SteelBody Material PlasticHand Grips StandardFoot Peg Location Driver and PassengerAdjustable NoChain Guard YesDrive Shaft Guard NoEngine Case Guard YesFork Guards NoSaddle Bag Guard NoBelt Guard NoHand Guards NoBrush Guard NoLight Guard NoExterior Covers StandardFront Fender StandardRear Fender StandardStand Type KickLower Fairing StandardHandlebars StandardUpper Fairing StandardINSTRUMENTATION:  Digital Instrumentation StandardTachometer StandardTrip Odometer StandardSpeedometer StandardFuel Level Warning StandardPRICING:  rm 17000,ooWarranty (Months/Condition) 12 / LimitedIDENTIFICATION:  Generic Type (Primary) SportManufacturer Country ChinaManufacturer Recommend Minimum Age 16MOUNTS:  Windshield Mounts StandardLIGHTS:  Halogen Headlight (s) StandardGLASS:  Rearview Mirrors StandardTinted YesHeight LowPAINT & FINISH:  Metallic No




Comments

Popular posts from this blog

Apa itu TTS?

Ok sekarang ni mesti korang nak nak tahu apa maksud disebalik perkataan ni.Mungkin jugak Aluminati atau bermacam2 lagi..Haha..Xdela.. . . . . . . . Sebenarnya ia adalah singkatan daripada perkataan Teh Tarik Session(TTS)

[Tips] Ratio Sporket

[tips] Spoket Ratio Spoket ratio  pula apa yang sesuai utk lc std.. pengalaman saya pada ketika cuba main mcm ni adalah 15-37 adalah terbaik bg motor saya... motor korang, saya x leh janji ia leh jd terbaik.. maka anda kena cuba sendiri mana spoket ratio yang betul2 sesuai dan puas hati.. benda ni subjektif.. sebab ia memberi kesan berbeza mengambil kira berat, cara bawak, dan jalanraya. So anda kena cuba sedikit demi sedikit.. rantai nak rasa ringan paka 415 or 420 la.. tp kalau yang berat lebih 70kg better pakai 428 je lah.. takut rantai stress dan cepat rosak.. dibawah ini adalah spoket ratio yang telah diguna pakai oleh kebanyakkan user lc.. buat ujian anda sendiri berdasarkan list dibawah SPOKET DEPAN / BELAKANG = ratio (depan bahagi ke belakang) HIJAU - LEBIH KEPADA TOPSPEED MERAH LEBIH KEPADA PICKUP 16 35 = 2.19 16 36 = 2.25 16 37 = 2.31 15 35 = 2.33 16 38 = 2.38 15 36 = 2.4 16 39 = 2.44 15 37 = 2.47 16 40 = 2.5 14 35 = 2.5 15 38 = 2.53 16 41 =

Awek-awek cun Bersama 135lc [2 Gambar]